Utmanad

Hejhej! Jag har blivit utmanad av Melicia. Att bli utmanad menas att man ska skriva 6saker om sig själv och att inte så många ska veta om det (tror jag).





                                                     Mina sannigar
                                                   1) Jag är rädd för myror och spindlar.
                                                   2) Jag hatar fisk.
                                                   3) jag har en jätte konstig lilltå och det har jag haft sedan jag var liten.
                                                   4) jag har gått i gympa.
                                                   5) Jag är karusellrädd.
                                                   6) Jag har aldrig hoppat från ett hopptorn.



                                       Jag utmanar:
                                 www.hogbom.blogspot.com 
                                 www.mattizzz.webblogg.se 
                                 www.swettbubbly.blogg.se 
                                 www.wilmisberglund.blogg.se 
                                 www.modegrabben.blogg.se 
                                 www.wemes.blogg.se
 

Kommentarer
Postat av: E M M A

Sv:Haha, jag vet inte!:]

Vi kan väl prata på msn när det går?:p

2010-07-13 @ 21:58:13
URL: http://allbyemma.blogg.se/
Postat av: Mattiz

Sv. jag har utmanat dig men jag orkar inte utmana någon :)

Kram Matilda<333

2010-07-14 @ 16:39:23
URL: http://mattizzz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0