nejnejnej.

                         
                                      superduper söt.

 hejsan på er alla Sannas läsare! Det här är första gången jag är här på sannas nya blogg och gästbloggar men jag ska iallafall ge mig på ett försök om att detta inlägg ska bli någolunda bra. Under dagen har jag varit med Julanda och vi har skrattat som vanligt och sedan for vi till Sanna och var med henne. Julanda skulle senare därpå hem och då tog jag och Sanna en liten cykelpromenix till Kvantum för ett eventuellt glassbesök. Efter en stor glass och lite springande inne i butiken skyndade vi oss frysande hem, då blev det inte så mycket mer så Sanna fick fara hem. Nu undrar ni nog vad rubriken egentligen handlar om, såhär är det: Att sanna inte skrivit så mycket de senaste dagarna och då är det inte kul så 'nejnejnej' säger jag bara. Ha en bra kväll!

                                                kramkram Melicia Lindström.


                               

Kommentarer
Postat av: Melicia

älskar den där bilder för du är så galet söt där(a) fast det är du alltid:)

2010-06-10 @ 00:07:46
URL: http://melicialindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0